کسب و کار اینترنتی

دیجیتال مارکتینگ یا Digital Marketing چیست؟

دیجیتال مارکتینگ شامل هرگونه فعالیت های بازاریابی که از اینترنت یا شبکه های اجتماعی برای معرفی برندتان صورت می گیرد، گفته می شود.

در دیجیتال مارکتینگ با استفاده از بهینه سازی موتورهای جستجو، شبکه های اجتماعی، ایمیل مارکتینگ، بازاریابی محتوا و… در وبسایت خود برای مشتری های فعلی و جذب مشتری های جدید استفاده می شود.

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ
ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ :

  • بازاریابی توسط موتورهای جستجو (SEM) [شامل ترافیک ارگانیک و خریداری شده]
  • بهینه سازی برای موتورهای جستجو (سئو)
  • بازاریابی محتوا (Content Marketing)
  • بازاریابی درونگرا (Inbound Marketing)
  • بازاریابی شبکه های اجتماعی (Social Media Marketing)
  • استراتژی محتوا (Content Strategy)
  • تبلیغات بر اساس کلیک (PPC)
  • اینفلوئنسر مارکتینگ (Influencer Marketing)
  • تبلیغات بنری (Banner Advertising)
  • ایمیل مارکتینگ
  • بازاریابی موبایلی یا موبایل مارکتینگ (یا اصطلاح قدیمی آن: تبلیغات موبایلی)
  • بازاریابی از طریق همکاری در فروش (Affiliate Marketing)
  • تولید محتوا
  • بازاریابی ویروسی دیجیتال (Digital Viral Marketing)

میلاد کرمی

میلاد کرمی هستم؛ در این وبلاگ از کارآفرینی، کسب و کار، استارتاپ و رشد شخصی براتون می نویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن